Maandag 7 december is het gewoon weer NIKS. Op het Kistje van Niks staat dan Martijn Horvath.

(En noteer dan meteen al maandag 4 januari 2010 in je splinternieuwe agenda, want dan is het weer de traditionele Nieuwjaars-NIKS, met diner.)



Identiteitscrisis...?

Nou bij NIKS® mooi niet!


NIKS is gewoon NIKS als er NIKS op staat en dat blijft zo. Martijn Horvath gaat op 't Kistje zeggen dat de huidige kredietcrisis voor veel bedrijven eigenlijk een verkapte identiteitscrisis is. Hun 'corporate' DNA lijkt nergens meer op, maar ook de consument is wanhopig op zoek naar een surrogaatidentiteit, constateert NIKS.
Zo trotseerden 's ochtends om 7 uur honderden klanten van H&M de regen om bij het filiaal in de Amsterdamse Kalverstraat een paar sterk afgeprijsde pumps van topontwerper Jimmy Choo te scoren. Straks staan ze bij de miskopen op Marktplaats, maar zeker tot Nieuwjaarsdag denken de draagsters dat ze naast het Mexicaanse griepvirus voor € 59,95 ook het DNA van Pamela Anderson onder de leden hebben.

Wij van NIKS houden de voeten aan de grond. Trek dus je oude vertrouwde laarzen aan en kom naar NIKS, het enige genootschap waar je niet van de regen in de drup komt..


NIKS: Altijd op de eerste maandag van de maand, dus op 7 december, vanaf 17.00 uur in Brasserie DNA

De Nieuwe Afspraak, H.J.E. Wenckebachweg 180, 1096 AS Amsterdam.
Kijk voor de beste route op www.deafspraak.nl

                      Martijn Horvath (creative partner ONLY) praat
                    ons bij over onbegrijpelijke missers en eenvoudige
                    kansen in marketing & communicatie.

 

                          (Klik hier voor meer info)