Maandag 4 februari 2008 is het weer zover. Het 55-jarige kistje van Niks zal na vier weken rust weer behoorlijk worden getest door een zwaargewicht. Tja, wie kent hem niet: 


Hans Germeraad.

Zijn lange loopbaan begon hij op de afdeling marketing services van de niet meer bestaande tijdschriftenreus VNU om daarna, via talrijke topbanen bij nationale en internationale reclamebureaus en mediabureaus, een marktonderzoeker en een aantal interim opdrachten, zelf te ondernemen in 


The Launch Company.

Dus... niks geen verhalen over het verleden maar juist over de mogelijkheden van vandaag. Hans heeft een uniek concept omgezet in hedendaagse business en doet aan:


Budgetcreatie.
 

Denk niet dat dit weer zo'n nieuwe modekreet is. 

Vraag: Kan Hans dan reclamebudget toveren? 
Antwoord: Ja, hij kan een beetje toveren. 
Vraag: Is Hans dan een goochelaar en zijn het trucjes? 
Antwoord: Nee, het is geen goocheltruc maar wel magisch realistisch entrepreneuren.


Voor het 'zeer besloten en gezellige gezelschap' Niks komt Hans Germeraad de bedrijfs- geheimen van zijn originele activiteiten uit de doeken doen. En wie weet, brengt Hans je tot nieuwe gedachten en onvoorziene mogelijkheden. Wie wil dit missen? Niemand toch? Tot maandag 4 februari, dan hebben wij een afspraak in "de Afspraak". Tot Niks.