Jacques Kuyf over zijn opzienbarende switch - na 25 jaar marketing- communicatie bij FHV BBDO en zijn eigen bureau They - naar de FD Mediagroep.


Wat bracht Jacques Kuyf ertoe om, nog geen jaar na de start up in 2005, 'zijn eigen nieuwe kindje' They en zijn oude hartstocht marketingcommunicatie te verlaten om algemeen directeur te worden van zoiets totaal anders als de FD Media Groep (Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio)? En, zijn de complete restyling van het FD en het vernieuwde BNR ook zijn idee en de eerste zichtbare resultaten sinds zijn aantreden in oktober 2006?


Hoe legt Jacques dat op een overtuigende en geloofwaardige manier in tien minuten uit? Of wordt het toch weer zo'n verhaaltje van niks?


Misschien een extra reden voor alle NIKS-ers om erbij te zijn op 1 oktober. Neem gerust een goede of minder goede vriend(in), relatie, bekende mee. Je hebt nu een extra motief om hem/haar kennis te laten maken met ons Genootschap van NIKS.